Sevgiliye Doğum Günü Sözleri

Gökyüzünde eriyen kar tanesi gibi, senin
yüreğinde eriyorum sevdiğim, varlığın o kadar
şevkâtli ki, senin cennetinde yaşıyorum sanki,
varlığına teşekkür ederim, iyi ki doğdun !
Hayatımı bölüştüğüm, varlığınla hayatıma neşe
ve keyif katan sevgilim, aşkı gözlerinde
gördüğüm, iyi ki varsın, varlığın kutlu
olsun ! Resimli Doğum Günü Mesajları
Notaların birbiriyle dans ettiği gibi seninle de
birlikte dans etmek çok keyifli, hayatında
sevdiğin insanlar daima artsın kocaman olsun !
Seninle nice senelere, mutlu yıllar bir tanem ! <3
iyki doğdun iyki varsın, varlığın ile kalbimin
çölünü güzel bahçeye dönüştürdüğün için
minnet duyuyorum aşkım sana <3
Sevgilim.. anlatılamayan şeyler vardır ya
sözcükler çok yetersiz olur, sözcükler sevgimi
anlatmama yardım edemez, ama bir gülün o hoş
kokusunu yayması.. kuşların neşe ile ötüşleri..
hani o mükemmel anlar var ya.. seni sevmem
de işte bu kadar basit ve mükemmel.. bir kuşun
ötüşü kadar basit ve mükemmel
Bu hayatımı seninle paylaştığım için seninle
gülüp seninle ağladığım için, seninle var
olduğum için teşekkür ederim, doğum günün
kutlu olsun sürpriz yumurtam.
Sevgilim sen sevmeye ve sevilmeye layıksın, seni
kendim kadar çok seviyorum, iyi ki doğdun ve
beraberiz… Sevgimiz her geçen gün büyüyor,
ikimizi çok seviyorum
Etiketler: doğdun güne göre karakter , doğum
günü sözleri sevgiliye , mesajlari , sevgılı doğum
gunu mesa , sevgili duygusal doğum günü
mesajları , sevgilime doğum günü mesajları ,
sevgiliniz icin doğum günü mesajları , sevgiliye
doğum günü mesajları , sevgiliye doğum günü
şiirleri, sevgiliye doğum günü sözleri, Sevgiliye
Güzel Sözler, Sevgiliye Mesajlar , sevgılıye
soylenecek en guzel dogum gunu sözu,
sevgiliyedoğum günü mesajları